Ο Lukas Antos είναι ο Chief Customer Officer της ΟΠΑΠ Α.Ε. aπό τον Οκτώβριο του 2024 και είναι aρμόδιος για την προώθηση της επωνυμίας ΟΠΑΠ, τα μέσα ενημέρωσης και τις επικοινωνίες, τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM)/πιστότητα και τις πληροφορίες που υποστηρίζουν τόσο το δίκτυο λιανικής όσο και το online.
Αποτελεί δυναμικό και στοχοπροσηλωμένο στέλεχος, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην end-2-end εμπειρία στο μάρκετινγκ, στη διαχείριση αποτελεσμάτων χρήσης και στην υλοποίηση εμπορικών στρατηγικών σε διάφορες βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου, της λιανικής, των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) και των τηλεπικοινωνιών.
Πριν ενταχθεί στον ΟΠΑΠ, ο Lukas διατελούσε Chief Marketing Officer στη Rohlik.cz, μια τεχνολογικά ηγέτιδα, unicorn εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων, με αρμοδιότητες διαχείρισης αποτελεσμάτων χρήσης, εστιάζοντας στην απόκτηση πελατών, το CRM, τη διαχείριση του κύκλου ζωής πελατών και τις εταιρικές επικοινωνίες, σε ένα 100% ψηφιακό περιβάλλον. Κατείχε επίσης τη θέση του Chief Commercial Officer στη CETIN, μια τσεχική ηγέτιδα εταιρεία τηλεπικοινωνιών, ενώ διαθέτει εμπειρία βετεράνου ως ανώτατο στέλεχος μάρκετινγκ σε διάφορα πολιτισμικά περιβάλλοντα, σε ηγέτιδες εταιρείες όπως τη Banglalink, την Telenor, τη Samsung, την O2 και τη Vodafone, στην Τσεχική Δημοκρατία, την Ουγγαρία, το Μπαγκλαντές και τη Βιρμανία.
Ο Lukas διαθέτει BA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (1998) και MBA από το Πανεπιστήμιο Sheffield Hallam University/ČVÚT της Πράγας (2003).
Στον ελεύθερο χρόνο του τού αρέσει να αθλείται και να μαγειρεύει, ενώ επίσης έχει πάθος με την προσομοίωση πτήσεων.